söndag 18 mars 2012

Going crazy!

Jag håller på att bli galen utan bil!
Jag längtar väldigt mycket efter att gå på ett möte, känner jag.
Behöver den fina gemenskapen.

Jag vet att det inte är bra att lägga mötena åt sidan, men med ryggfraktur och utan bil, gör att det svårt för mig att ta mig dit.
Så fort jag har flyttat och min boendekostand blivit mindre, ska jag byta generator på volvon.
Jag saknar min bil!

Och jag saknar Danne!
Han jobbar natt fram till onsdagmorgon, så det dröjer lite innan vi kan ses igen.

Hoppas att ni alla har en fin avslutning på veckan.

Kärlek!



1 kommentar:

Sillen sa...

Lilla gumman, du vet väl att om du inte kan komma iväg på möten,kan du fråga om inte någon från gruppen iställt kan komma till dig?

Jag har en annan nykter fin vän på min blogg. Å hon har åkt hem till andra när dom inte haft möjlighet att själva ta sig till möten. Men ändå velat vara på ett.

Hoppas allt går bra med flytten.