söndag 25 december 2011

130 dagar

Vaknade 13.30 idag! Herregud!
Hundarna rastades sent inatt, så dom sov fortfarande när jag vaknade.
Förstår att dom är helt slut sen gårdagen!

Dagen gick i ett igår.
Stressade mig iväg till Mi och P för att lämna Cloe och Balder, sen vidare till NA.
Vi blev bara 5 stycken, både på mötet och efterhänget. Trodde att det skulle bli många fler. Fast det är förhoppningsvis ett bra tecken, att folk är hemma och firar med sina familjer.
Hade  med mig Hörnpsykosen och Loke dit och det gick jättebra!
D och D hade fixat med julskinka, bröd, ost och julmust.
Jag höll stenhårt på LCHF och åt en bit skinka och lite ost.

Efter hänget fick jag ett mess från Lo som undrade om jag var på väg till AA.
Det hade jag inga planer på, men åkte dit ändå.
Ganska lite folk där med, men mysigt.
Känner dock mer och mer att jag hör mindrae hemma där och mer i NA.
Inte pga mitt missbruk, utan mer hur gemenskapen funkar.

Åkte vidare från AA till Mi och P.
Fick god LCHF- mat och mycket goda LCHF-lussebullar.
P kom också över och vi spelade lite spel. Det som fanns var barn-memory och yatzy. Många skratt blev det.
Lite senare kom även SM och vi fortsatte spelandet med Plump och frågesport som SM hade i mobilen.
SM vann såklart, det var ju han som satt med mobilen ;)

Det var en oerhört trevlig julaftonskväll. Hade så gärna velat haft med mig barnen oxå, så att dom fick ta del av allt mysigt.
Är i och för sig ganska säker på att dom haft det bra på sitt håll!

Jag var hemma 01.30 i natt, pigg som en mört! Tog tag i disken och dammsugning då. Det är fördelen med att bo i hus och vara ensam hemma: Jag stör ingen, även om det mest normala är att man sover vid den tidpunkten :)

Nu sitter jag och funderar över om jag ska åka iväg på ett möte.
Tror att jag skippar det...
Ska istället mysa ner mig i soffan med en kopp kaffe till, läsa bloggar, strötitta på tv och bara chilla.
Jag är värd det!
130 dagar idag.
I rock!!

Kram mina fina!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Du är så bäst.
Grattiskramar till dina 130 dagar!!!

Anonym sa...

Yep, U rock BIG TIME :) Grattis till 130 dagar :)