onsdag 7 december 2011

Maxihandling och dejtflopp

Då var det gjort!
PT = ingenting för mig.
Han hade sovit med en kloakråtta på sin huvudkudde på ett hotellrum (ett 5-stjärnigt hotell i en bröllopssvit ska tilläggas), slagit ihjäl en svarta änkan, stor som en fågelspindel på en biosalong, varit kontaktperson till OG´s ledares lillebror, träffat Jack Nicholson och hans pappa och en massa annat som gick in genom ena örat och ut genom det andra.
Innan vi ens ätit färdigt bjöd han hem mig till sig på fredag.
Jag avböjde.
Han sa att han gärna ville träffa mig igen och frågade hur jag kände.
Jag sa att jag måste hem och smälta allting.

Hämtade Lo efter dejten och åkte till Maxi och handlade. Tror att vi gick omkring och flamshandlade i en och en halv timme. Träffade på snyggM och en kompis till honom där.

Nu blir det soffmys med film.
Natti, natti!
Kram!

Inga kommentarer: