onsdag 7 december 2011

Avslutad

PT är avslutad.
Han har tjatat flera gånger på mig med mess och samtal, trots att jag sagt att jag tycker att han är för på. Men nu är han i alla fall history och det känns mycket skönt.

Har varit på ett na-möte. Träffade J där.
Märkte hur mycket jag saknat honom, när jag väl träffade honom.
Är annars ganska trött på möten. Sitter mest och stör mig på att folk pratar så jävla länge och inte delar med sig av tiden.
Vill inte känna mig irriterad. Jag tycker verkligen om dom här människorna!

B behöver bilen imorgon så jag hämtade honom efter mötet och åkte hem till mig, så att han kunde ta bilen härifrån.
Vi pratade lite om mitt missbruk på vägen hem.
Han är glad för min skull och stolt över mig, att jag varit nykter så länge. Det känns bra att höra.

God natt mina fina!
Kram

1 kommentar:

Marlene sa...

JAAAA!!! Härligt!! //marlene fd anonym