tisdag 27 december 2011

Krympning

M från HM var inte hemma idag, så det blev ingen fika och inget stall. Kanske på torsdag förmiddag istället.

Jag har skrivit ett långt brev till Gunilla angående Nämndemansgården, som jag tänkte skicka iväg med förslag på hyra och lite annat.
I natt drömde jag att vi flyttade in.
Jag tror faktiskt att jag vill ha det huset mer än jag ville ha det här huset, som vi bor i nu.
Det här huset längtade jag efter i nästan 10 år.
Hade mer än gärna bott kvar om det inte vore för tjafset med grannen och min försvunna bilnyckel, samt hyreshöjningen.

Min äldsta kommer hem i eftermiddag, utan sin kompis, men med sin pojkvän. Jag behöver inte hämta henne vid stationen, utan det gör pojkvännens föräldrar.
Måste dock in till stan för att handla lite, men det kan jag skjuta upp till senare ikväll.

Mätte mig i morse och jag har krymt några cm. Ja, inte på längden då, utan runt kroppen. På vågen står jag still, men jag har knappt rört mig som jag sa att jag skulle. Sen har jag hört att man kan gå upp några kilon i början av en LCHF-diet.

Önskar er en underbar tisdag!
Kram och puss!

1 kommentar:

mammafrida sa...

Härligt att se att kosten ger resultat. De säger ju att det är måtten man ska titta på o inte vikten.
Jag har dock slarvat bort mitt måttband men så fort jag hittar det ska jag skriva upp mina mått med.
Lycka till fortsättningsvis!
Kram