onsdag 7 december 2011

Däckbyte

PT har ringt 2 gånger till. Och messat.
Ska följa mina anonyma läsares råd och avsluta via mess.

Det blev ingen fika med snyggM. Han messade att han var trött efter jobbet. Där fick jag :)
Kände mig verkligen redo att ta en fika på ett "öppet" ställe bland folk.
Nu känner jag mig ratad och övergiven. Som att jag inte duger. Det känns som att jag gjort nåt dumt på fyllan och sen ångrat mig. Jag skulle aldrig frågat om vi skulle fika.

Kanske att han faktiskt är trött.
Eller inte.

Ska snart åka iväg till B och byta däck. Det är glashalt ute på min väg.
Han ska byta på volvon också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han kanske var trött efter jobbet! Varför skulle du inte duga bara för att han kanske inte tyckte att kemin stämde. Man kan inte passa alla. Men till den man passar ihop med är man ju perfekt! Så tänk efter lite nu innan du hoppar i galen tunna. Klart du skulle frågat om fika. Frågar man inte får man inget veta. Och ett nej måste man ju verkligen kunna ta.

Fixa däcken nu och var glad åt att du har bil och folk som hjälper dig. Snälla kamrater är guld värd.

Det är tokhalt här med.

Ha en fin kväll och sov gott när du går och nannar.

Johanna sa...

Klart att du duger. Du ska inte tänka på de sättet.
Du duger, intala dig själv det.
Han var förmodligen trött efter jobbet och om han nu inte skulle vara de utan hitta på de, ja då är han ju inget att ha, eller hur?
Men säg inte att du inte duger för de gör du.
Stor Kram <3