måndag 5 december 2011

Måndag

"Vad gör du uppe så här tidigt?" undrade mina barn, kl 7 i morse.
Det undrade jag med.
Jag somnade sent igår och drömde om mitt ex i natt igen. Den här gången var det en olycklig dröm, om han och hans nuvarande flickvän.
Önskar att dom här drömmarna kunde upphöra snart.
Mardrömmar var länge sen jag hade nu. Har inte tänkt på att dom försvunnit, men så brukar det nog vara när man inte saknar nåt.

Min granne har inte hört av sig angående min bilnyckel.
Jag hoppas att han skäms ögonen ur sig när han hittar den.
Mår jättedåligt över detta.

Skulle behöva ett möte ikväll tror jag.
Har känt mig lite trött på möten, men behöver träffa lite folk.

Önskar er en bra start på veckan, mina fina!
Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin bild! Önskar dig en bra måndag med eller utan möte.