måndag 19 december 2011

Rivningskåk

Synd att jag inte hann lägga upp en bild på mitt fina pepparkakshus igår.
Min äldsta ropade nyss från köket: Vad har hänt med pepparkakshuset?
Gick dit och såg ett snett hus rasa samman, mitt framför ögonen på mig :)

                                                                    ETT

                                                                  
                                                                      TU

                                                                      
                                                                    TRE

2 kommentarer:

Susanne sa...

Oooops

stella sa...

Hej

Får jag vara med på din sida? Jag är ju bara en tråkig rökare som lagt av efter 46års rökning. Jag slutade den 20 november så idag är det 62 dagar utan ett enda bloss. Men jag kan inte neka till att det är jobbigt. Jobbigare än jag någonsin trodde.

Du bestämmer om jag får vara med. Mitt nästa mål är ju naturligtvis 90 dagar "3månader" har hört att det ska vara extra jobbigt just då.

Nu ska jag till centrum och kolla om de har någon julskinka kvar. Ha en bra eftermiddag / Stella

Min blogg: placeofpower

http://placeofpower-anonym.blogspot.com/