måndag 26 december 2011

Helt hysteriskt

Tog mig en liten sväng in till stan och solade.
Skönt.
Låg i solariet och kom på mig själv att tänka på återfall. Vad skulle hända om jag tog mig ett?
Vad skulle barnen säga?
Slog bort tanken ganska snabbt.
Är det bra att slå bort tankar?
Eller ska man leva sig in i dom för att bearbeta?

Pratat med Lo. Hon ska sova hos mig på torsdag och så åker vi härifrån till Bålsta, på bröllop på fredag.
Jag vill också gifta mig.
Det är en sån romantisk dröm jag har.
Jag tycker att det är det finaste beviset på kärlek, som man kan ge en annan människa.
Coolt att vara någons fru.

Nu blir det att fixa en kopp kaffe och sen titta på Helt hysteriskt - 20 år. Dom är så sjukt roliga! I alla fall tycke jag det när jag drack.

Önskar er en fin kväll!
Kram!

1 kommentar:

Nettan sa...

hej hej.
hörde det redan på ditt inlägg igår...
du ska nog försöka att undvika ställen och personer som kan kopplas ihop med ditt missbruk.
nu kämpar du för ett NYKTERT liv och du har faktiskt varit JÄTTEDUKTIG nu i 131dagar!
FÖRSTÖR inte för dig själv!!!
många kramar nettan