torsdag 29 december 2011

Fint möte!

B kom över en sväng på eftermiddagen och kollade upp bilen som jag tyckte luktade konstigt när jag körde igår. Det var inget fel på den, bara lite sugen på olja :)
Åkte sen och hämtade upp Lo och efter det vidare till ett väldigt fint möte.
Jag hade psykoshunden med mig och hon fick mycket uppmärksamhet där. Bra för hennes självkänsla!

Efter mötet blev det som vanligt Maxi med Lo och den här gången var även K med. Trevligt!
Körde sen hem K och åkte vidare och solade med Lo.
Klockan var efter 23 när jag skjutsade hem henne.

Hundarna var glada att se mig när jag väl var hemma. Nu är dom ordentligt rastade och jag är piggare än piggast.
Ska upp tidigt imorgon, ska till stallet med M från HM.

TUSEN TACK till er som stöttar och peppar mig!!
Ni är så jävla fina!!


1 kommentar:

Vero sa...

God morgon! Det där med piggare än pigg, det skulle jag också vilja känna... idag helst. Puh! Men nu ser jag fram emot fyra dagars ledighet och sovmornar, samtidigt som man vill kliva upp tidigt för att få ut mer av dagen.

Ha det gott idag i stallet.