onsdag 14 december 2011

Fan

Jag mår skit. Fy fan.
Är arg och ledsen, vill gråta och skrika.
Fan jävla helvete.
Temat på mötet idag var bland annat julen. Tidigare idag fick jag frågan om jag var orolig inför jul och nyår. Jag trodde inte att jag var det, men jag har heller inte lagt ner nån tid på att tänka på det.
Nu ikväll när jag hörde folks delningar om jul och firande, så väckte det massor av känslor hos mig.
Sen var det en speciell delning som var extra jobbig att lyssna på, som gjorde mig väldigt illa till mods. Dels för att jag kände så starkt med hon som delade och dels för att det rörde upp en massa jobbiga känslor hos mig.
Önskar att jag hade modet att ringa till någon.

Varför just jag?
Varför har jag den här jävla beroendesjukdomen?
Varför fick jag ingen kärlek när jag var liten?
Varför gör det så ont?
VARFÖR??

Jag är rädd.

Jag känner mig så ensam. Och ledsen. Kan inte sluta gråta.
Kan ingen trösta mig?
Jag behöver få kramar.
Jag behöver få höra att jag gör det rätta. Att allt kommer att bli bra.

Är livrädd inför jul och nyår.
Jag vill inte vara själv då.
Fan.





Ps. Jag överlevde fikat på stan.

1 kommentar:

mammafrida sa...

Du gör det rätta o det kommer att bli bättre.
Förstår att du är rädd för att vara själv o har inget att säga som tröstar. Finns det ingen du kan vara hos?
Du måste se framåt o försöka ha positiva tankar om framtiden. Tro mig, jag vet att det inte är lätt men jag måste ge rådet.
Tycker det är roligt att du följer min blogg så jag undrar om vi kan länka till varandras bloggar?
Lycka till. Tänker på dig.
Kram