måndag 12 december 2011

Normala känslor

Fick skjutsa in min yngsta till skolan i morse, för skolbussen kom inte. Kanske att det var för halt för att den skulle ge sig ut på vägarna idag...

Har funderat mycket på mitt och snyggM's telefonsamtal.
Det känns så skönt att få bekräftat att alla känslor och tankar som jag har just nu är en del av processen i mitt tillfrisknande.
Jag är inte ensam om att känna rädsla för att börja jobba i stegen, att sträcka ut en bedjande hand, att känna mig less på möten. Det är normala känslor.

Snart har jag varit nykter i fyra månader. Det är coolt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

BRA jobbat!!

Nettan sa...

hej
åh grattis till 117nyktra dagar och fler ska det bli.
lägger in dig under mina länkar!
kram och lycka till.
ps. själv kämpar jag mot sockerberoendet dvs kolhydrater,så jag äter LCHF och efter ett "återfall" där jag tryckte i mig 1/2kg godis är jag nu på min
3:e nykra dag från socker.
ha en bra dag!

Mallan sa...

Grattis till 4 månader! Otroligt bra jobbat, du ska vara stolt över dig själv!

Susanne sa...

Bra där, du är så bäst!!!
Kramen

Anonym sa...

4 månader är riktigt jävla coolt, du är riktigt jävla cool ! Stå på dig ! :)