söndag 11 december 2011

Söndag

Hämtade Lo igår och åkte på aa-möte.
Berättade hur jag kände, att jag var less på mötena och egentligen inte hade lust att åka dit.
Det är tydligen en vanlig känsla efter 3-4 månaders nykterhet.

Lo och jag gjorde Bauhaus, Ikea och några andra butiker i Erikslund.
Resultatet blev en kungsgran (bilderna gör den INGEN rättvisa alls), lite ljus och en present till min äldstas pojkvän, som fyller år idag.

Runt kl 19 igår, ringde min äldsta och frågade vart tusan jag var. "Fattar du inte att man blir orolig när du säger att du bara ska på möte och sen inte kommer hem?" sa hon.
Så klart. Naturligtvis skulle jag ha hört av mig, men var alldeles upprymd av mitt spring i butiker.
Dock är jag ganska säker på att min äldsta inte trodde att jag satt på en krog och hällde i mig öl. Mer i så fall att jag kört av vägen eller så.

När jag kom hem klädde vi den fina granen och sen körde jag min äldsta och hennes pojkvän, hem till honom.

I morse ringde M från HM och väckte mig. Det är dags för stallet. Eventuellt ska jag rida Bella idag. Hon är en gammal polishäst på 28 år som har stått vääääldigt länge. Blir nog bara lite skritt i paddocken i så fall.
Kan tänka mig att hon och jag är lika ringrostiga :)

Önskar er alla en fin söndag!
Vi hörs senare.
Kram!


2 kommentarer:

MariaG sa...

Tycker granen blev superfint, snyggt pyntad!
Väntar på rapport angåend ridturen sen :-)
MariaG

Susanne sa...

Din gran är så grann.
Kram