torsdag 6 oktober 2011

50 days

Finaste, finaste bloggläsare, vad rara ni är!
Jag vill ta med er hem och rada upp er i soffan och behålla er för alltid!
Hade hoppats på en gråtfri dag, men nu sitter jag här och tjuter ändå. För att ni bryr er. TACK.

50 dagar nykter idag. Börjar närma mig 2-månadersrekordet. Vore ju ganska coolt att passera det :)

Har drömt alkoholdrömmar i natt. Den här gången var jag på krogen alldeles ensam. När det var dags för stängning, satt jag ensam kvar med min öl. Vakten kastade ut mig.

Längtar ut i skogen igen. Ska vänta tills regnet upphör lite, sen ska jag ge mig ut på svampjakt.

Har fått i gång min egna mobil igen. Spillde rödvin på den i somras och tydligen klarar inte dagens telefoner sånt. Hur som helst så hittade jag lite bilder i den, bland annat från i vintras när jag sitter på en trädstam i skogen, i pyjamasbyxor och rosa gummistövlar (varför tar man en sån bild?).

Önskar er alla en fin dag!

Kram!

Lägg märke till den tunna tidningen som hänger ner över den smala stammen. Viktigt att vara varm om rumpan när man sitter ute i skogen och dricker rödvin ur tetra, vintertid! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oooh mina favvostövlar! Dom räddade mina fötter från att bli blöta senast. Och DU min underbara - räddade mig. Mmm det var precis vad du gjorde i skogen den dagen. Du hjälpte mig genom en tung dag full av sug efter alkohol. Du släppte in mig i din värld, delade med dig av dina erfarenheter och lyssnade på mina. Du skrattade åt min tråkiga humor. Du dömde mig inte. Du tog mitt missbruk på allvar. Du fanns där - för mig <3

Susanne sa...

Grattis till 50 dagar. Du kommer att klara av 2 månader med betyget MVG.
Kramar