onsdag 26 oktober 2011

Tröst

Åt helvete med LCHF.
Har aldrig vägt så mycket som jag gör nu. Inte ens när jag var gravid.
I min kyl står nu en tallrik med ljusa havrebollar.
Dom tänker jag trycka i mig innan jag somnar. Så många jag bara kan.
Vet att jag kommer att må skitdåligt efter, men just nu vill jag bara fly.

Recept för dom som vill hetsäta eller bara njuta :)


Ingredienser

12 dl havregryn
4 dl socker
1 dl kokos
1.5 tsk vaniljsocker
1 msk kakao
400 g margarin
0.5 dl kallt kaffe
2.5 dl vispgrädde

Vispa alla ingredienser med elvisp i 10 min.
Smeten blir ganska kletig men stelnar snabbt i kylen.
Forma och rulla i kokos.

Enjoy!

4 kommentarer:

Christer Dyrwoold sa...

Ja vi flyr på olika sätt. Ja jag har också gott upp i vikt. Fast mig gör det inte så mycket hellre är jag rund och god än full och odräglig.

Christer Dyrwoold sa...

Jag tänker ta det receptet och njuta ut av det. Jag promenerade hem i från jobbet och det var på 5,4 kilometer. Det tog mig 1 ½ timma. Fast jag har vart på möte i dag så idag blir det inte till att göre bollarna får ta och göra det i morgon.

Anonym sa...

Hey... cheer up !! Å om jag kunde hjälpa dig ! Tänker på dig och hoppas det känns! Kraam

T sa...

dom ser jätte goda ut.ska prova detta.