söndag 30 oktober 2011

Meditationsförsök

Hade väldigt svårt för att somna inatt.
Kom på att jag hade en meditationsdvd med Benny Rosenqvist, som jag aldrig öppnat.
Laddade dvd'n med skivan, satte mig tillrätta och tryckte på play.
Försökte verkligen fokusera på det Benny sa att jag skulle göra, men kattfan jamade och ville ut, storhunden bäddade i soffan och vägrade ligga still och lillvalpen undrade varför jag satt som en staty och buffade på mig.
Istället för att känna mig rofylld, satt jag och blev skitarg för att jag inte hade det knäpptyst runt omkring mig.
Somnade till slut och vaknade genomsvettig av obehagliga drömmar, i morse.

Jag ser jättemycket fram emot NA idag.
Lo ska få sin månadsnyckelring och det vill jag inte missa!!

Mitt maniska jag har snöat in helt och hållet på en utlandsresa.
Jag är så sugen på att dra iväg ensam som min syster gjorde.
Sen kom jag på, att om jag inte kan åka på behandling utan mina hundar, hur ska jag då kunna resa bort på semester?
Som sagt: manisk.

1 kommentar:

Susanne sa...

Jag brukar oxå ladda CD:n med avspänningsmusik eller liknade när jag har svårt att sova. Brukar funka iof har jag inga husdjur så det blir lättare då ;)
Kramar