lördag 1 oktober 2011

Barbara Berger

Utbudet på mina få kanaler är inte mycket en lördagkväll.
Tittade igenom min hylla med böcker och tänkte att det är hög tid att ta tag i mig själv och börja läsa om andlighet
Jag har massor av såna böcker allt från tidigare liv och meditation, till tankens enorma makt och hur man kan hela sig själv.

En period i livet läste jag dagligen såna här böcker och visst märkte jag skillnad i mitt mående.
En av böckerna, hade jag med mig överallt, som en bibel i min handväska.
Boken heter "Vägen till kraft, snabbmat för själen", skriven att Barbara Berger.

Tyvärr så slutade jag att läsa dessa böcker och lät mitt ego ta över. Andlighet och välmående är ingenting som man bygger upp och så finns den kvar för alltid. Man måste praktisera den dagligen.

Jag är inne i en period där jag inte klarar av att koncentrera mig på läsning, men "Vägen till kraft" är en väldigt enkel bok, så jag ska göra ett försök.

Hoppas att ni alla har en fin lördagkväll!

Kram!

2 kommentarer:

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar sa...

Tack så mycket för din kommentar! Vad gulligt av dig :) Ska bli intressant att läsa om din resa....
Kram

Anonym sa...

Tack för ditt stöd ikväll vännen <3
Ses imorrn (läs idag)
Kramizar