fredag 28 oktober 2011

Ångest

Åh, vilken dag (positiv suck)!

B har hjälpt mig att få hem bilen från motorvägen. Det känns oerhört skönt att ha den hemma, även om jag inte kan köra den.

Jag vann över Lilla Djävulen igår och idag. Känner mig glad och lite stolt.

J och jag har varit på möte i Enköping.
Det bjöds på tårta, då A firade 3 år!
Stort.
Det var ett fint möte. Känslosamt.
Det är så häftigt att få ta del av dessa fina människors erfarenheter och historia

Innan vi åkte hem för kaffe och prat, handlade vi på Willys.
Jag har fortfarande svårigheter att andas efter det. Jävla ångest, slå till på dom mest olämpliga ställen.

I morgon kommer lite folk från gemenskapen, hem till mig.
Det ska bli jättemysigt, men också läskigt.
Jag är rädd att jag ska få ångest innan. Eller ännu värre, få ångest när dom är här.
Ingen idé att lägga energi på att tänka på det nu.

Natti, natti mina fina!
Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gogumman :) kramar om dig:)