fredag 7 oktober 2011

Kärlek

Vilken dag jag har haft!!
Det krävdes enormt mycket energi, för att ta mig till duschen i förmiddags. Jag satt och klurade på massor av olika bortförklaringar att använda, för att ringa återbud till J.
Ingen av dom kändes särskilt trovärdig och dessutom tror jag att J har förstått hur jag funkar.

Jag är sååå glad att jag inte ställde in besöket!
Bästa, finaste J, så full av omtanke ock kärlek.

Egentligen skulle jag ju ha åkt på ett AA-möte ikväll, men bestämde mig för att följa med J till NA istället.
Det ångrar jag inte en sekund!

Jag vet inte hur jag ska förklara hur mitt första NA-möte var.
Jag har aldrig blivit så välkomnad på något ställe, någonsin, som jag blev där ikväll.
Det var så mycket värme och kärlek i lokalen, att jag hade svårt att hålla  tårarna tillbaka.
Värme, kärlek, hopp och J bredvid mig. Jag kände mig trygg.

Nu känner jag mig glad.
Och nöjd.

Jag har klarat av tre jobbiga saker idag:
Besök hemma.
Snabbhandlat på H&M
Varit på mitt första NA-möte med massor av främmande människor.

När man är så duktig, så blir man belönad :)
Dom här nyckelringarna kan tyckas vara ingenting, men för mig är dom enormt mycket.
Jag känner nånting i magen. Jag tror att det är en förnimmelse av lycka och tacksamhet.



Inga kommentarer: