lördag 29 oktober 2011

Vanliga människor

Mitt försök till att bjuda hem folk, gick som vanligt inget vidare. Det kom återbud efter återbud och till sist blev det bara jag och J (som för övrigt hade med sig en present till mig :)).
Jag försökte att tänka, när första återbudet kom, att det inte handlar om mig. Det är människor med samma sjukdom som jag har och det är inte alltid man är stark nog att gå hemifrån.
Det har i alla fall varit en mysig fredagkväll med mat och film, så som jag tror att "vanliga" människor gör, minus vinet :).


Efter att B hjälpte mig att få hem bilen igår, har vi messat lite fram och tillbaka. Han undrar om han får plats i mitt liv. Jag skrev att jag måste fokusera på mig själv först och främst, innan jag släpper in någon annan och då skickade han tillbaka att han kan flytta in till mig och hjälpa mig med allt.
????
????
????

Älskar paket och presenter!! Supergott te och underbar tesil från Indiska.
Tack fina J!!

1 kommentar:

Christer Dyrwoold sa...

Mins devisen ta det lugnt. Jag ville också ha ett nytt förhållande i min nykterhet på en gång. Fast hittade ingen jag blev tillsammans med en efter 2 ½ års nykterhet. Fast det berodde nog på att jag inte ser så bra ut och att jag hade mycket rädsla.