måndag 9 januari 2012

Ännu ett projekt

Somnade vid 18-taget i går och vaknade klockan 9 i morse.
Precis vad jag behövde!!
Har börjat måla lite...
Köpte en tallrikshylla på loppisen som jag ska ha mina fina Rosenthaltallrikar på. Hyllan ska såklart också gå i chabbystil.
Ska kolla runt lite på nätet och se om jag hittar några bra tips, på hur man får till en sliten look.

Annars är läget under kontroll.
Har MYCKET att göra hemma, massa skräp som ska packas ner och slängas.
Varför spara på miljoner omaka påslakanset och handdukar när dom inte används??
Sålde dåligt med kläder på loppisen, så dom ska också packas ner och skänkas till bättre behövande.

Have a good one!
Kram <3





1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer säkert att bli jättefint :) En sån hylla har jag oxå liggande. Kanske borde ta fram mina tallrikar av samma märke och äta på dom istället för att ha dom i ett skåp som sällan öppnas.