torsdag 19 januari 2012

Böcker

Min äldsta vill att vi åker till Länsmansgården idag. Hon vill ta mått i sitt nya rum.
Roligt att hon också är engagerad!
Ska försöka att få med min yngsta också, men tror att han blir svårövertalad.

Passar mig bra att åka dit idag, då kan jag fortsätta att fixa med böckerna i biblioteket.
Alla Gunillas böcker kommer att stå kvar i huset och det tycker både hon och jag är bra.
Jag har packat ner alla mina egna böcker, så dom tar jag med och ställer upp i hyllorna.
Trots att jag och Gunilla har väldigt mycket böcker tillsammans, så kommer jag inte lyckas att fylla alla bokhyllor.

Nu inväntar jag mina tre ungdomar, som ska få fläskfilé och currygryta med klyftpotatis!
Önskar er fin kväll!

1 kommentar:

Susanne sa...

Härligt när barnen blir engagerade, den yngste blir nog det snart.
Kramen