onsdag 18 januari 2012

Ridbyxor

Jag har målat färdigt det som kan målas. Nu måste jag vänta till imorgon innan jag kan fortsätta. Tåååålamoood, var det. Suck.

Mamma hade massor av tomkartonger som jag kan ta av sen. Perfekt, behöver både till mig och till Gunillas saker i Länsmansgården.

Hämade ut två par ridbyxor idag, som jag har vunnit från Tradera. Båda var jättefina, men det ena paret såg ut att vara storlek xxxxxxs. Stämde inte riktigt in på beskrivningen som hade angetts i auktionen. Kunde inte låta bli att fnissa lite för mig själv när jag öppnade paketet. Dom byxorna kommer jag inte ens kunna komma i när jag väger 60 kg.

Natti, natti mina fina!
Kram!

1 kommentar:

Vero sa...

Men vilken tur.... VUNNIT?
Hihi... fick jag alltid höra från exet när jag "vunnit" något på Tradera. Haha...

Du det där med tålamod. Haha... vet jag inte ens vad det är för något. Mitt måleri ska vänta i SEXTON JÄVLA TIMMAR innan jag får måla en omgång till. Och oj så bra det går att vänta.... väntar för länge så jag hinner ledsna till och med. Hihi...

Natti natti. Nu ska jag sova!

Kramen,