fredag 27 januari 2012

Fika på stan

Det blev ett fnt möte.
Det var skönt att dela med mig om bland annat den misslyckade dejten.
P från Idagården sa efter mötet: "Gud fixade det åt dig, han tyckte inte att du var redo. När du är redo, fixar han en annan".
Hehe okej. Får hoppas på det :)

Jag, Lo, P, K och R gick upp på stan och fikade efter mötet. Först tänkte jag inte följa med. Skyllde på att jag måste åka och handla och sen hem till hundarna. Men sen då? Åka hem och sitta och glo på tv´n? Så jag följde med och hängde en stund med sköna människor.
Handlade på hemvägen och sitter nu här med rastade hundar och glor på tv´n :)

Nu känner jag mig faktiskt glad över att det blev som det blev med ML. Jag ÄR verkligen inte redo att träffa någon och det här var bara ytterligare ett bevis på det.
Jag har kommit en bra bit på vägen mot ett friskare liv, men än är jag inte tillräckligt frisk för involvera någon man i mitt liv. Det märks på valen av killar jag möter :)



3 kommentarer:

Susanne sa...

Den rätte för dig finns där när du är redo
Lördsgskramar

Anonym sa...

Bra att du inte satt hemma och deppa. Rätt tid kommer.....! Önskar dig en trevlig lördag! // Liten

marlene sa...

Va klok du är! o va bra att du kan tänka så positivt!! Kommer säkert kille sen... All lycka!!