lördag 14 januari 2012

Hemkommen efter en mysig eftermiddag och kväll  i Västerås.
Körde i raketfart mot möte, som jag trodde började klockan 15. SM övertalade ju mig att åka dit, men själv var han inte där den rackaren. Dessutom började mötet klockan 14.30, så han lurade mig dubbelt.
Jag, R och K åkte i alla fall och hämtade honom efter mötet och tog sen Maxi i Erikslund efter. Fick hjälp att panta all pant som jag fyllde bilen med, innan jag åkte. SKÖNT att bli av med den.


Körde hem K och parkerade sen bilen hemma hos Me och N. Dom var på hockey och medans vi väntade på att dom skulle komma hem, tog vi en promenad med Loke.


Blev bjuden på apelsinkaffe av Me. Ska erkänna att jag var väldigt skeptiskt först, men det var riktigt gott. Ska leta reda på den butiken nån dag och köpa hem några olika smaker.


Vackra K och hennes D kom också förbi Me. Dom är ett skönt gäng som umgås och jag känner mig blessed som får lära känna dom!


Funderar på att åka ut till huset imorgon,men har otroligt mycket att göra här hemma. Dessutom kan jag inte släpa upp möbler på vinden själv i Länsmansgården.
Får se vart dagen tar mig imorgon.


Natti natti, mina rara!
Tack så mycket för gratulationerna på min 150-dag!
Kram <3



2 kommentarer:

curlingmamman sa...

Måste bara säga att jag är imponerad! kram

Christer Dyrwoold sa...

Jag blir glad för din skull du är verkligen en inspirations källa för mig. Känner mig avundsjuk på att du har så mycket vänner.