måndag 23 januari 2012

Dejt

På fredag ska jag träffa min internetdejt ML.
Vi pratar och pratar och messar och messar. Vi har väldigt mycket gemensamt, samma värderingar och mål i livet.

Jag träffade mitt x på en mötessajt. Vi pratade i drygt en vecka, dygnet runt, innan vi sågs. Nånstans så visste vi, att om det stämde attraktionsmäsigt när vi sågs, så var det vi. Och så blev det. Det var kärlek så att det bara small om det!

Jag vet ju att även om allt känns bra i telefon och på bild, så är det inte säkert att det stämmer överrens med verkligheten. Kanske kan tyckas ytligt, men jag vill ha mer än bara insida.
Sen är det ju insidan som gör att man stannar så klart.

Jag hade inga planer på att träffa nån nu egentligen. Öppnade upp en gammal nätsida för ett tag sen (bekräftelsebehov kanske), men har varit väldigt passiv där.
Stängde ner den efter PT och öppnade den igen häromdagen.

Vi får se vad det här leder till... det lär märkas på fredag!
Fortsättning följer.....

4 kommentarer:

Barbro sa...

Detta låter jätte spännande :)Hoppas de går bra på fredag.
Önskar dig all lycka!!

Kram Barbro

Guldkryckan sa...

Lycka till :)

Alexandra sa...

Hoppas det går bra på dejten :) Träffade min första kärlek när Lunarstorm fortfarande fanns. Den nuvarande träffade jag på en utekväll i Skara. Även om vi bara bor 8 km från varandra så va vi på ett å samma ställe den kvällen.
Håller mina tummar för dig :)

Susanne sa...

Åhh, va spännande. Hoppas dejten blir lyckad.
Kram