söndag 29 januari 2012

Mitt i natten

Gick en långpromenad med Loke i mörkret. Det var jätteskönt! Innan jag flyttade hit ut för drygt 1 1/2 år sen, kunde jag aldrig tänka mig att vara ute och gå i mörkret på landet. Nu känns det hur tryggt som helst.
Tokslocknade efter promisen, på soffan till nån film på tv.
Vaknade 1.30 och gick ut med hundarna. Kände mig lite illamående, där jag gick. Påminde lite om att vara berusad. Var som en riktig flashback bakåt i tiden.

Imorgon ska jag till stallet med M från HM. Det blir nog inte jättetidigt, för hon är på dejt i Uppsala ikväll..
Det blir ingen ridning, Skrållan behöver verkas, skos och hanteras lite mer innan jag hoppar upp.
Dessutom har Gunilla en 65-kilosgräns på sina hästar. Det kan man ju tycka vad man vill om :)
Fast jag är ju på väg dit. Sakta men säkert.

Hoppas att ni sover gott i era stugor och hem!
Själv väntar jag på att John Blund ska komma tillbaka hit.

Inga kommentarer: