onsdag 11 januari 2012

Det är OKEJ

Har haft ett långt, fint samtal med SM.
Allt känns mycket lättare och bättre nu! Jag önskar att jag kunde förklara för honom, vad det betyder, det han gör för mig.
Även ni, mina underbara själar som läser bloggen, hjälper mig igenom mina tunga perioder.
Vad vore jag utan er?

Sitter fortfarande som en strandad val i soffan, men jag är en gladare val i alla fall.
Det är OKEJ att må dåligt.
Det är OKEJ att sörja.
Det är OKEJ att vara en strandad val på soffan.

Livet går upp ocn ner. Kanske lite mer upp och ner för en gammal alkobralla.
Jag kommer att fixa det här.
För att jag vill.
För att jag är värd det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej...

Jag håller med!!!!

Kanske också för att.....

dina barn är värda det!

(räknar förstås in djuren ; ))

147 kramar
Vapors