torsdag 5 januari 2012

Trött

Har varit trött hela dagen.
Tror att det beror på theralenet jag tog igår kväll.
Har tagit ikväll med, för att kunna somna.
Självklart är jag inte det minsta trött nu, men kommer garanterat att vara imorgon bitti :)
Bilen är i alla fall fullastad med det som ska med till loppisen. Skönt.

Åkte in en snabbis till stan.
Min yngsta skulle sova över hos en kompis och ringde och bad om linsgrejer och tandborste.

Nu ska jag försöka att somna till Tusenbröder -världens bästa, svenska serie!
Kram och god natt!


2 kommentarer:

Vero sa...

Kram och god morgon!

Christer Dyrwoold sa...

Vill också önska dig en god morgon! Ja jag kommer ihåg hur det var i början ut av min nykterhet. Även jag var väldigt trött på både fysiskt och psykiskt.
Hörde gamlingarna säga att det blir bättre fast vem orkade höra det då. Men jag kan bara hålla med dem nu.