torsdag 26 januari 2012

Upp och ner-väder

Galet, vad dagarna går fort!
Jag kör på med protein och fett och går sakta men säkert neråt på vågen.
Från att jag skulle tappa 12 kg, så är det helt plötsligt bara 9 kg.

Det är värsta snöovädret ute. Snön verkligen vräker ner!
Jag är inte speciellt förtjust i upp och ner-väder, för min del hade det gärna fått vara snöfritt fram till våren.

ML och jag pratade ev om att gå på hockey ikväll. Djurgården-AIK. Vi får se hur det blir. Soffhäng i värmen känns lite mer lockande i det här vädret :)

Hoppas att ni har en jättebra dag!
Kram <3

2 kommentarer:

Vero sa...

Självklart måste vi ta en fika framöver. Jag kan ta mig in till Uppsala smidigt, då jag inte äger nån bil för tillfället, så en fika på stan nån kväll kanske kan passa? Vore jättetrevligt!

Vi hörs av. Kram,

Christer sa...

Vilka hejar du på själv är jag gnagare.