måndag 30 januari 2012

Hunk

Besöket på beroendekliniken i Uppsala gick bra.
Jag fick träffa världens snyggaste läkare och det var lite jobbigt. Läkare ska vara gamla, smala och tunnhåriga, inte runt 40 år, vältränade, rakade, tredagarsstubb och sjukt fina händer. Hur lätt är det då att koncentrera sig på annat, än tankar på vad jag skulle vilja göra med herr doktor?? Det blev i alla fall lite provtagning och prat om framtida planer. En hel del tårar också.
Jag känner mig alltid så sårbar när jag är i händerna på läkare och sjukhuspersonal.

Min nuvarande hyresvärd knackade på hos mig idag. Hon berättade att hon hittat en hyresgäst till mitt hus och det visade sig att jag känner honom, så vi skulle höras på telefonen. Kanske blir en flytt snabbare än jag räknat med. Ringde och berättade det för Gunilla. Det var inga problem i så fall.

Åkte iväg på ett måndagsmöte i Västerås.
Det blev ett kärt återseende!
Jag har ju inte varit där på länge.
Det delades om alkohol och relationer.
Ett klart mönster i mitt eget beteende genom åren, gick upp för mig, under tiden jag satt och lyssnade.

Natti, natti mina rara!
Kram <3

1 kommentar:

Liten sa...

Håller med dig ang läkare...min är under 35, lång mörk grek. Säger som du...svårt att koncentrera sig..haha. Jag är också MYCKET svag för händer. Önskar dig en bra dag i kylan..brrr!!// Kram <3