lördag 28 januari 2012

Dregel

Tack GUD för Gladiatorerna och alla dessa snygga män. Jag sitter och dreglar i en och en halv timme varje lördag.
Bakade ett gäng nöttoppar, SACRAMENTO vad goda dom var. Fick i mig alla elva. No good.

Håret blev inte det minsta rött. Möjligen att man kan ana nån nyans i dagsljus.

Nöttoppar:
200 gram malda hasselnötter
50 gram smält avsvalnat smör
2 ägg
1/2 dl sukrin

Tryck i en hasselnöt i varje topp och grädda i 175 grader i mitten av ugnen i ca 12-13 minuter.
Njut alla LCHF-are :)

3 kommentarer:

Susanne sa...

Sitter oxå och glor på Hunkarna.
Kramen

Liten sa...

Hej! Tack för din kommentar vad glad jag blev :) Ja jag har också alltid varit smal kunnat äta vad som. Ska testa ditt recept här det lät gott. Kvällen blev jätte trevlig, alla gamla hit's. Vill också att du ska veta jag jag beundrar dig som håller alkoholen borta. STARKT jobbat!!// Kram

mammafrida sa...

Jag kan inte annat än hålla med dig om alla STORA gladiatorer. Där har man nåt trevligt att vila ögat på under lör kvällarna :)
Kram