söndag 1 januari 2012

Törstig JÄVLAR

Var nyss uppe på min äldstas rum och letade efter ett garnnystan.
Såg bolagspåsarna sen igår.
Tittade i dom båda och såg att det låg två fulla cider i den ena påsen.

Helt plötsligt blev det ett jobbigt läge.
Om jag drack båda två supersnabbt, plus hällde i mig flaskan med lättglögg jag har, så skulle jag kanske få känslan av berusning.

FAN.

Nu skulle jag behöva prata med någon, men vet inte vem jag kan ringa kvart över tio på kvällen.
Tänker inte dricka, men skulle vilja hälla ut dom.

3 kommentarer:

stella sa...

Häll ut dom! Tveka inte! Sen tycker jag dina ungar ska visa lite respekt för dig. Sätt ett förbud. Noll sprit i ditt hem. Det måste dom väl ändå förstå? Dricka kan dom göra på annat håll om dom nu måste det.

Anonym sa...

Jag håller med Stella :) Häll ut skiten och be dom dricka om dom ska göra det på ett annat ställe.

Anonym sa...

Du vet att du kan ringa mig, när som. Jag var vaken till 1-2 nångång i morse.

Såg att du hade hällt ut dem, BRA gjort ! :D Stolt jag blir :)