lördag 28 januari 2012

Mahogny

Det är så himla slönt att sitta här hemma en lördag och inte behöva känna tvånget att dricka alkohol. Hade det varit för sex månader sen, så hade jag nog redan varit full vid det här laget.
Idag är jag inte ens sugen.
Jag vet att jag inte alltid kommer att känna så, motgångar stöter man alltid på, men jag njuter av att känna så just NU.

Jag köpte hårfärg igår. Typ röd mahogny.
Vet inte varför, för jag är så mörk att det troligen inte kommer att synas. Har ju testat förr...
Slänger väl i den ändå, efter att jag gått spåret med Loke ikväll.
Det är dags att fixa naglarna också. Det får bli en pysselkväll med själv ikväll.

Hoppas ni har en fin lördag!
Kram <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där, tuffing!
Måste bara säga att jag är så himla impad av dig.
Härligt att du kan ha en lugn hemma-lördagskväll utan behov av alkohol.
Du har kommit en bra bit på väg min vän!
GRATTIS!

164 kramar
Vapors