fredag 6 januari 2012

Rosenthal Royal

Ääääntligen hemma!
Åkte hemifrrån 9 i morse, hämtade upp SM och ställde sen upp alla saker i loppislokalen.
Sålde inte så mycket idag, men hoppas på mer tur imorgon.
Hade fint sällskap av SM och Lo dom timmar jag var där.

Köpte jättefina Rosenthal-tallrikar, 18 stycken för 300 kronior. Trodde först att tanten som sålde dom skämtade, bara EN sån tallrik kostar runt 500-lappen. Jag gjorde verkligen ett kap och jag tokälskar dom!

På hemvägen åkte jag förbi Länsmansgården och hjälpte Gunilla att tömma huset på loppissaker som jag ska sälja åt henne imorgon.

Nu sitter jag hemma, helt slut och ska försöka få i mig nåt att äta.
Önskar er en jättefin fredagkväll!
Kram!

3 kommentarer:

Stattinskan sa...

... hade varit jätteroligt att se hur dom ser ut :-)

Susanne sa...

Jag vill oxå se dem.
Kramar

stella sa...

Du lär nog sova gott inatt!
Trevlig helg till dig
Hälsning Stella