fredag 13 januari 2012

Första frågan

Köksbordet och tallrikshyllan är målad med svart, matt sprayfärg.
Nu måste jag vänta på att det torkar innan jag kan måla vitt och tålamod är inte min starkaste sida hehe.

Min sponsor, gulliga Mi ringde och undrade vart jag höll hus. Hon messade mig igår och jag glömde bort att svara. Hon har fixat lite informationspapper till mig om första steget.
Berättade för henne att jag körde fast i stegarbetet redan på första frågan och hon berättade för mig att det inte finns några svar som är rätt eller fel.
Suck. Jag ville ju ha lite hjälp.
Ska baaaara fixai ordning mitt köksbord, sen ska jag sätta mig med frågorna igen.
Alltså måla färdigt bord och stolar.
Alla undanflykter funkar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HA!! 150 GRATTIS IDAG!

Superduktiga du!!!

Ja, nu har du verkligen hittat något vettigt att sysselsätta dig med. Kul att du gör så fint! : )
Ert nya hem kommer bli så himla mysigt!

Det var något sånt här jag menade med "att sparka dig trött" att du skulle försöka hitta något som du kunde göra och bli lite engagerad i.


150 kramar
Vapors

stella sa...

GRATTIS! till 150 dagar.
Lycka till och många kramar på vägen.
Hälsning från Stella

Susanne sa...

Grattiskramar till dina 150. Hoppas att du har kommit igång med dina frågor,