fredag 20 januari 2012

Nappar

Hittade en gammal favoritbok bland Gunillas alla böcker från Länsmansgården. Gömda av Liza Marklund.
Lånade hem den igår och sträckläste tills jag somande. Kokostopparrna gjorde sitt för sömnen också.
Fick i mig 10, 11 stycken, rubbet av det jag bakade.
Trots att det är LCHF-vänligt, så lär det knappast vara okej.
Jag saknar godis jättemycket. Dom senaste dagarna har jag längtat både efter gelehallon och nappar. Godis som jag aldrig varit speciellt förtjust i förut.

Är lite trött på LCHF måste jag erkänna. Varför finns det inget ENKELT sätt att tappa vikt?
Jag är lat och vill att det ska gå snabbt.

2 kommentarer:

Christer Dyrwoold sa...

Jag har ju gått upp i vikt fast jag struntar i det. Jag måste röra mig. Men jag måste nog även äta mindre godis. Fast godis är ju så förbannat gott.

Vit dröm sa...

Du klarar det ska du se! Hur länge har du kört? Sj har jag hållt på sedan slutat av aug, jag har en unna mig dag i veckan och det funkar bra... Har lyckats gå ner 10kilo på denna tid...
Hoppas du får en skön helg!
Kram Anna