fredag 27 januari 2012

Tjatmoster

Med risk för att jag tjatar....men 74 kg idag :)
YES!
Jag tror att mycket har att göra med att jag rör på mig mer än tidigare.
Skönt att se att det ger utdelning.
Än märker jag ingenting på kläderna, men det lär komma om jag fortsätter så här.
Är mer motiverad än nånsin!

Har inte hört nåt från ML idag, men kommer han hit som planerat, så tänkte jag baka lite LCHF-knäcke och köpa hem lite ostar och oliver.

Nu blir det en lunch-långis med Loke. Småhundarna får vara hemma.
Önskar er en jättefin fredag och ta det lugnt med alkoholen ;)
Kraaaam <3

1 kommentar:

Liten sa...

Bra jobbar! Man måste peppa sig själv så att tjata är helt OK. Själv fick jag nästan panik när jag ställde mig på vågen idag, 10kg på 4 månader...Får snart lägga till mig på din lista. Hoppas att du får trevligt besök även ikväll. Önskar dig en trevlig helg!