söndag 15 januari 2012

Mannen i kostym

Idag är det operation städning som gäller här hemma!
Måste få i ordning så att det går att röra sig fritt.
Hinner jag, åker jag till Länsmansgården senare i eftermiddag eller kväll. Kan tända en brasa och bära upp lättare möbler på vinden.
Fast jag ska erkänna att jag är lite rädd för att vara ensam i huset.
Grannen Elisabeth, berättade att det brukar stå en man i kostym, i biblioteket och stirra upp mot hennes hus.
Tar nog med mig Loke om jag åker.

Nu ska jag dricka upp mitt förmiddagskaffe och sen läsa lite bloggar.
Sen så...suck....städa.
Och åka in och köpa kattmat. Det glömde jag köpa igår.

Puss, raringar!
Hoppas att ni får en fin söndag <3

3 kommentarer:

Christer Dyrwoold sa...

Ja även jag ska syssla med min favorit sysselsättning städning. Nej jag hatar att städa fast det är något nödvändigt ont som måste göras.

Guldkryckan sa...

Grattis i efterskott...helgrymt ju..150 dagar....! :)

Stella sa...

Vad menar du? Vilket hus?Det du bor i nu eller det du ska flytta till. I vilket hus brukar det stå en man i kostym? Nu får du förklara närmare. Om du är rädd för att bo i ditt nya hus så ska du nog tänka över saken om du verkligen ska flytta dit. Och vem är Elisabeth? Snacka med din hyresvärd Gunilla om det här.