fredag 13 januari 2012

Slipning

Precis hemkommen från Länsmansgården och kaffe hemma hos B.
Kände mig irriterad direkt B kom innanför dörren hemma hos mig innan vi åkte.
Irritationen släppte inte förrän jag kom hem.

Jag har fått en del färg av B, så nu kan jag måla min tallrikshylla och mitt köksbord.
Det får bli mitt fredagskvällsnöje.

Världens goaste SM ringde och frågade om jag ville följa med på bio ikväll. Det är ett gäng från gemenskapen som ska gå.
SM sa att han kunde bjuda mig, eftersom jag inte har råd, men jag kände att tiden var knapp för att åka iväg.
Dessutom är vädret inget vidare att köra i. Storm och snö.

Min äldsta kom hem utan piercing *Thank God*, för han som skulle göra den var sjuk.
Nu ska slipas bord!
Önskar er alla en fin fredagkväll!
Kram <3


Inga kommentarer: