söndag 8 januari 2012

Kloka SM

Jag tokslocknade i soffan igår kväll och vaknade 9.05 i morse.
Har ett svagt minne av att jag hörde larmet på telefonen, men inte mer än så.
Lyckades dock vara i V-ås en timme efter att jag vaknade.
Gunilla var redan där när vi kom och stod sen med mig och Lo en stund. Det var trevligt, tycker om henne mycket!

Riktigt skönt att ha dom här dagarna avklarade.
Det var roligt att stå och sälja, men väldigt dyrt. 1050 kr för 3 bord fredag till söndag. Gick lite plus i alla fall.

Pratat lite med SM under dagen. Gillar att prata med honom, han gör att jag känner mig lugn och tryggg.
Han är klok och kan förklara saker som handlar om missbruket, på ett pedagogiskt sätt.

Ska måla om mina köksmöbler. Dom ska bli antikvita med små, små inslag av väldigt ljus rosa.
Jag ser hur det ser ut framför mig, så det återstår att se om det stämmer överrens med resultatet.

Suget efter alkohol är lika med noll idag.
2-0 till mig, Alkoholdjävul

2 kommentarer:

Christer Dyrwoold sa...

Tummen upp för dig vad glad jag blir.

Susanne sa...

Ser fram emot att se bilder på stolarna.
Kramen