onsdag 25 januari 2012

Rätt

Jag sov till 13 idag!
Det tar på kraftena att umgås med en snygg kille på nätterna :).

Fick en förmaning av min äldsta idag.
"Ta det lite lugnt den här gången mamma. Träffas inte hela tiden, utan låt det ta tid. Du behöver tid för att se om det känns bra och rätt."
Hon är så klok och förståndig, min äldsta.
Jag förstår vad hon menar, men om man hänger ett tag och allt känns rätt, är det då fel att satsa?
Jag menar, jag är ju inte 20 längre.

Har gått spåret med B och hundarna, tittat på en usel handbollsmatch och snart tänkte jag åka in till stan och sola.

Hoppas att ni har en fin onsdagkväll!
Kram raringar <3

1 kommentar:

Vero sa...

Åh så härligt det låter.

Jag är kär! Haha, kan inte skriva om det i bloggen just nu då den läses av alldeles för många som kanske inte bheöver veta det just nu, eller ännu. Och situationen är även lite märklig, eller ja, jag bor på liten ort och det är min bästa kompis ex. Eller ja, de har barn tillsammans men har varit skilda i många år. Men känsligt. För hon är min bästa vän och ja, honom har jag bara totalt drunknat i.
Så i tre veckor har jag gått som i en bubbla just nu. Och jag lovar jag ser fram emot helgen. Han är barnledig och ja, vi ska umgås nästan hela helgen. *kvitter*

Ha det gott!