fredag 13 januari 2012

Insnöad

Jag har helt snöat in mig på inredningsbloggar och lantlig stil.
Kan inte få nog av dom!
Det gick ju inte så bra att måla mitt köksbord, men nu när jag vet exakt hur jag ska göra, har jag inte råd att köpa färg, så det får vänta lite.

Köpte en soffa i somras - en stoooor grå/svart sak, som jag känner, inte kommer att passa in i det nya huset. Funderar på att ha min Ektorp-grupp där istället men tror att den kan bli lite liten i det stora, vackra vardagsrummet.

Fick en idé  när jag satt och tittade i olika heminredningsbloggar i natt.
En tjej hade köpt, vad det såg ut som, en gammal tv-möbel, inte helt olik den gamla Leksvik tv-möbeln som jag har ute i förrådet.
Hon hade hur som helst målat om den till gammal och sliten och det blev sååå snyggt. Från en trist tv-möbel till ett jättefint förvaringsskåp.
Jag har även ett dataskåp i samma serie, som jag länge har funderat på att göra om till klädskåp.
Som sagt - nu fattas bara pengar till färg!

Inga kommentarer: