måndag 16 januari 2012

Vardagsrum

Har spenderat några timmar i nya huset.
Tömde vardagsrummet på allt som jag orkade bära upp på vinden själv, vilket var en hel del.
Nu ser man bättre hur fint rummet är och hur fint det kommer att bli sen!
Jag älskar dom handmålade blommorna som är i "ramarna" på väggarna.

Gunilla kom ner en stund och pratade lite. Vi tittade runt lite på gården och kom på idén att installera tvättmaskinen i bastum sen, istället för att ha den i köket.
Det gjorde mig riktigt glad! Har bekymrat mig lite över hur jag ska kunna ha en tvättmaskin stående i köket, utan att det ser fult ut. Nu är det problemet löst :)

Loke var med till huset. Han trivdes och blev alldeles busig och vild där inne. Kanske att han lekte med gubben i kostym :)





2 kommentarer:

Carola sa...

Vad mysigt det ser ut!

Anonym sa...

Ååå så fint!