tisdag 31 januari 2012

Tallrikshylla

Några skivor äckelbröd och jag står på 75 pannor igen. Suck.
Slarvade också med promenad igår, men ändå.
Ska försöka få med B ut i spåret ikväll.
Det är lättare att komma ut om man är två som går.

Igår när jag skulle ringa Gunilla, råkade jag ringa upp ML. Jag gick in på senast slagna nummer och dom låg bredvid varann.
Han svarade inte, men pinsamt ändå ifall han tror att jag är en stalker. Skickade iväg ett mess till honom, att jag ringde fel och raderade sen hans nummer.
Vet inte varför jag skäms, när det är han som borde göra det.

Håller på och jobbar med min gamla tallrikshylla som jag köpte på loppisen förut.
På gavlarna är den kilad och det ser så 80-tal ut, så jag sågade bort kilarna och spikade fast "hyllplanen" och spacklade hålen.
Nu ska jag bara slipa och måla den vit. Bild kommer senare.
Längtar tills jag får hänga upp den i mitt nya hus med mina fina Rosenthaltallrikar på.

Är på jakt efter ljusrosa assietter och ljusrosa kaffekoppar.
Tips någon?

Have a lovely day!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med din nystart i livet!
Jag har en dotter som också har startat pånytt.Som mamma är det total lycka varje dag att ha sin dotter tillbaka!
Ta hand om dig //