torsdag 5 januari 2012

Expert

Åkte iväg till möte igår.
Hämtade först upp Lo och SM.
Träffade underbara, fina J på där. Jätteglad blev jag!
Efter mötet åkte jag och SM till Maxi i Erikslund.
Maxi har liksom blivit en tradition efter varje möte :)
Lo stack iväg i pausen, utan ett ord.
Kändes konstigt, men försökte att tänka att det handlade om henne och inte om mig.

Idag åker julen ut.
Min gran ser hängig och torr ut, även fast den inte barrar.
Ska packa ihop allt juligt och köra iväg till Länsmansgården när jag fått ihop en full bil med kartonger.
Jag ska även fortsätta att samla ihop loppisgrejer. Har ett par kattvindar till att rensa + en massa kläder att gå igenom.
Jag har varit expert på att handla kläder från Tradera, som jag sen inte kunnat ha på mig pga fel storlekar.

Dags att sätta fart!
Önskar er en jättefin torsdag!
Kram <3

2 kommentarer:

Susanne sa...

Du har fullt upp nu.
Kramar

Vero sa...

Hoppas att du får sälja massor på loppisen. Jag behöver rensa massor...