söndag 1 januari 2012

Förändringar och möjligheter

GOTT NYTT 2012 alla raringar!!
Jag har haft en jättefin nyårsafton, tillsammans med dom bästa människorna (förutom mina underbara ungar) som finns!
Jag är otroligt glad över att jag åkte på nyårskonvent och jag mår toppen efter så många kramar och massor av skratt.
Jag tror nästan att bilresan hem toppade allt. Bilen fylldes med mig, SM, vackra K och hennes D, samt världens goaste Mi. Underbara, vackra själar.
Ännu en gång känner jag mig så fylld av glädje och kärlek.

Konventet var en jättefin upplevelse. Häftigast var sinnesrobönen tillsammans med så många andra människor!
Nu sitter jag oerhört tillfreds, men lite trött efter denna sköna afton. Känner även lite saknad efter mina rara och roliga vänner.
Hoppas att ni andra har haft det lika fint som jag!

God morgon, mina rara!
Kram!





3 kommentarer:

Christer Dyrwoold sa...

Jag vill önska dig ett bra och nyktert år med en dag i taget.

jessica sa...

Gott nytt år =) Hoppas du haft en super jul och ny år = ).
Börjar ny blogg, har ny bloglovin, lägg gärna till dig där då jag inte kunde ta med den gamla =/.
Kram =)

Anonym sa...

Gott Nytt År! Roligt att du fick en trevlig kväll! // Kram