fredag 2 september 2011

Insomnia



Är inte det minsta trött och tankarna snurrar. Det är vid såna här tillfällen jag önskar att jag hade fler tv-kanaler hemma. Fast å andra sidan så börjar jag gilla 4:ans nattutbud.
Min hjärna går på högvarv, har en massa funderingar över sånt som har varit och sånt som komma ska. Helt fel, jag vet, men jag har inte lärt mig att leva i nuet än.

Imorgon är det dags för Nyängen igen. Jag funderar över ifall det inte räcker med att gå där bara en gång i veckan och i stället satsa på fler AA-möten. Känner att jag får ut mer av AA. Jag har dock inte bestämt mig, bara lösa tankar.

Det börjar bli kallt i huset på nätterna. Sitter redan tätningslister i alla fönster, men det drar ändå. I vintras höll vi på att frysa till is här hemma. Vardagsrummet är det enda rummet som är riktigt varmt, så vi får boa in oss där om vi får en lika vinter som förra året.

Mitt slagbord blev färdigmålat ikväll. Nu måste jag bara fundera ut vart det ska stå. Jag gillar inte när hem är övermöblerade och mitt hus är inte jättestort.
Tänkte leta efter en lämplig och snygg text att måla på ena bordssidan. Har sett några exempelbilder och det ser jättefint ut.

Nu ska jag försöka att få tag på John Blund.
Vi hörs imorgon!

Kram

Inga kommentarer: