fredag 2 september 2011

Städa, städa varje fredag och så varje jul...

I dag har jag flera måsten. Ogillar måsten, men ibland funkar inte mitt liv om jag inte är piskad. Ibland funkar det inte ialla fall, trots piska :)
Får i bästa fall hem fyra ungdomar idag och jag vill inte att mina barn ska behöva skämmas, för att deras mamma sitter i ett ostädat hem i pyjamasbyxor.

Ringde återbud till Nyängen idag. Vet egentligen inte varför, jag måste ju ändå åka in till Enköping för att handla.
Bokade en ny tid till på tisdag. Först var ambitionen att jag skulle ta mig till AA i Västerås, istället för Nyängen, men jag tror att jag vill vara hemma ikväll.

Min yngsta ska ha en kompis här hela helgen. Det ska bli mysigt!
Funderar på att göra tacos till kvällen, det funkar alltid för ungdomarna!

Nu åker dammsugaren fram. På återseende :)

Inga kommentarer: