tisdag 6 september 2011

På rymmen

God morgon!

Jag har precis varit ute på mitt första motionspass. Det var inte helt frivilligt ska jag erkänna. Min stora hund såg två andra hundar ute på stora vägen och rusade dit, tvärs över ängen. Jag haltade efter så fort jag kunde och flåsade så mycket när jag kom fram, att jag inte fick ur mig ett ord till den stackars flickan som var ute och rastade hundarna. Som tur var, är det snälla hundar. Loke har träffat dom förut, när han andra gånger har rymt.

I min totala förvirring när jag kom hem, så hällde jag upp ett glas cola att släcka törsten med och fortsatte sen förvirringen i ett paket Mariekex (resten av paketet sen igår kväll).
Jo, jag har allt en fin karaktär.
Fast bättre fet än full. I alla fall i mitt fall.
Är i och för sig hellre smal och nykter. Allra helst smal och normalt full, men det kommer ju aldrig mer att ske.

Ska in till Nyängen på eftermiddagen idag. Jag har lite andra ärenden som jag måste fixa idag också. Det känns enormt svårt och jobbigt, men det är riktiga måsten som jag inte kan komma undan.

Jag önskar alla en fin dag!
Kärlek på er!

Inga kommentarer: